3 stycznia 2014

Lovatic #2 #stycznia i #3 #stycznia

#2stycznia
Celem wyprawy nigdy nie jest jakieś miejsce, ale nowy sposób postrzegania.
            -Henry Miller

Miałam ogromne szczęście bardzo dużo podróżować przez zeszłych kilka lat. Jedną z najistotniejszych rzeczy, z których zdałam sobie sprawę podczas tych wypraw, było to, jak dużo, traktujemy jako dane nam z góry. Widziałam slumsy, w których mimo przeraźliwego zimna ludzie chodzą bez butów czy kurtek. Byłam w miejscach, gdzie ludzie harują niewiarygodnie ciężko przy wykańczającej fizycznie pracy, zarabiając marne grosze. Nauczyło mnie to szanować każdego człowieka na planecie oraz nie uważać, że moja praca jest czymś danym mi raz na zawsze.

Cel:Pozostając otwarta na to, co cię otacza, wybierz się na dzień (albo tydzień) w jakieś nowe miejsce. Jeśli nie możesz sobie pozwolić na wolne w pracy, odwiedź nie znane ci osiedle w swoim własnym mieście. Bądź wdzięczna za wszystko, co masz.

#3stycznia
Każde życie ma jakiś cel. Podziel się swoją historią, a może pomożesz komuś odnaleźć jego własny.

Zdecydowałam się szczerze powiedzieć o swoich osobistych zmaganiach, ponieważ problemy, z którymi się mierzyłam, stanowią wciąż tabu i normalnie się o nich nie rozmawia. Samookaleczenie, zaburzenia jedzenia, nałogi i zaburzenia nastroju to sprawy, o których ludzie nie zawsze mówią otwarcie. Jest jednak bardzo ważne, żeby ktoś zaczął o nich mówić, tak by ci, którzy się z nimi zmagają, wiedzieli, że pomoc jest dostępna. Chcę być światełkiem nadziei dla małej dziewczynki, która całkiem już ją postradała.

Cel:Wstań i przemów w imieniu tych, którzy jeszcze tego  nie potrafią. Daj im wsparcie i siłę.


#2stycznia #moja wyprawa
Wczoraj byłam u babci, która mieszka w mieście, w którym mieszka wiele bułgarów. Tak jak Demi napisała w książce, poszłam zobaczyć bardzo biedną dzielnicę, o której powiedziała mi babcia. Dzieci chodziły tam w brudnych, postrzępionych ubraniach. Było mi trochę smutno, że ja mogę chodzić w czystych, nowych ubraniach, kiedy inne dzieci się tak męczą. 

#3stycznia

Jutro napiszę co zrobiłam, bo dopiero zaczął się dzień;









imageimageimageimage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz