8 grudnia 2013

♥ święta i prezenty ♥

Cześć Dzisiejsza notka będzie o prezentach na święta . Jak wiemy , każdy ma inny gust . Mamy wolą bardziej wyrafinowane prezenty , Ojcowie uwielbiają narzędzia , perfumy  i wiele różnych rzeczy do golenia , Brat chciałby pewnie słuchawki , ale jeśli jest jeszcze mały zadowoli go zabawka FURBY , dla Siostry tabletki Cera Nova , kosmetyki marki ESSENCE które towarzyszyły JUSTINOWI BIEBER'OWI podczas trasy koncertowej . ♥

Wiecie , że ja wybieram rzeczy z sieci sklepów ROSSMANN , dlatego też dzisiaj napiszę cene produktu i to do jakiej osoby najlepiej pasuje ♥

SIOSTRA :

Rossnet - Astor, B&B B Fly, tusz do rzęs, 23 ml  Astor, B&B B Fly, tusz do rzęs, 23 ml 36,99 zł

Rossnet - Sally Hansen, Complete Salon Manicure, lakier do paznokci, 675 (MARMAID'S), 14.70 ml  Sally Hansen, Complete Salon Manicure, lakier do paznokci, 675 (MARMAID'S), 14.70 ml 33,99zł

 

Rossnet - Manhattan, Easy Match, podkład, nr 30, 30 ml  Manhattan, Easy Match, podkład, nr 30, 30 ml 30,99zł

Rossnet - SYOSS, Glossing, zestaw świąteczny dla niej, 1 szt.  SYOSS, Glossing, zestaw świąteczny dla niej, 1 szt. 49,99zł

Mama :

Rossnet - L’Oreal Paris, Age Perfect, zestaw świąteczny dla kobiet, 1 szt.

67,99 zł

L’Oreal Paris, Age Perfect, zestaw świąteczny dla kobiet, 1 szt.

 Rossnet - L’Oreal Paris, Nutri-Gold, zestaw świąteczny dla kobiet, 1 szt.

47,99 zł

L’Oreal Paris, Nutri-Gold, zestaw świąteczny dla kobiet, 1 szt. 

Rossnet - Celia de Luxe, Perłowy Lifting, regeneracja, zestaw świąteczny, 1 szt.

16,99 zł

Celia de Luxe, Perłowy Lifting, regeneracja, zestaw świąteczny, 1 szt. 

Rossnet - Lirene, Glamour, zestaw świąteczny dla kobiet, 1 szt.

26,99 zł

Lirene, Glamour, zestaw świąteczny dla kobiet, 1 szt. 

Dzisiaj tylko o prezentach dla mamy i siostry  ♥ Jeszcze napiszę o Najlepszym blogu mojej koleżanki
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Lottie czyli Natalia M. to dobra koleżanka i wspaniała bloggerka . Dzięki niej zaczęłam pisać bloga , i mam nadzieję że dzięki niej mój blog się wybije ♥ Natalka jeśli to czytasz to proszę żebyś mi pomogła zmienić mój blog , na lepszy , i nauczyć mnie wstawiać reklamy i takie tam ♥ BYE ♥


2 komentarze:

  1. Kurcze Sandra, na pewno pomogę :) I jeszcze taka mała rada ode mnie : Pisz propozycje współpracy do zagranicznych sklepów online takie jak : choies, aupie. To bardzo dobrze wpłynie na prowadzenie bloga :)

    OdpowiedzUsuń