20 grudnia 2013

♥ BERLIN ♥

Cześć . Już dzisiaj kolejna notka, która jest zainspirowana moją wycieczką środową do ♥ BERLINA ♥ 
 Jechałam  na nią ze wspaniałymi osobami. Między innymi: Lottie, Paulą, Pauliną, Mieszkiem♥ 
Było megaśmiesznie. Z Pauliną chodziłam po H&M i KIKO ♥ 
Bożeee... Było super !
Byliśmy w dwóch muzeach. W muzeum Techniki i w muzeum czegoś tam naturalnego . heh
Mam nadzieję, że uda nam się to powtórzyć, z tymi samymi osobamii ♥ 
Kupiłam sobie megaśliczną szminkę ♥  Dla siebie i dla kochanej sister ♥ 
Ja kupiłam sobie różową, a sister fioletową  ♥ 
Paulina kupiła sobie susususuperśliczną sukienkę . ♥ 
W H&M w Berlinie w ARCADE są mega przeceny ♥  !
Bluzeczki i Topy można było kupić już za 1Euro a wszystkie śliczne sukienki za ok. 10Euro . ♥ 
Boże jaka ja jestem głupia . Nic sobie nie kupiłam w H&M tylko megasłodki kastet za 2Euro ! 
Zjadłam w centrum handlowym pizze, po której bolllaaaałłł mnie brzuch ;o  Ale zakupy z Paulinką poprawiły mi nastrój. 
 Paulinka ... bożeee ..  jaka ona wspaniała haha ♥ 
 Kastecik już zgubiony ;o
Masakraa ... jaka jestem nieogarnięta .... 
Lottie kiedy się wybieramy znowu do Berlina ?
OJ OJ OJ OJ ♥ 
Boję sieee strasznie ;o W naszej szkole panuje epidemia "POLICJI"
Za każde wyzwanie kogoś np. od głupka , będzie wzywana do nas policcja... oooo żallll. 
Nie zgadzam się ! ♥ 
Dzisiaj było "wejście smoka" , policja wbiła nam do szkoły, a ja jak zawsze przestraszona, że znowu o mnie chodzi ;o
LOLKI ♥ 
I gdzie tu sprawiedliwość ?  
Powinna powstać DEMOKRACJA SZLACHECKA - w której zasiadałyby vip-y z naszej szkoły ♥ 
Trzeba ogarnąć morde i się zmienić . 
Od dzisiaj zero wulgaryzmów , zero kłótni i zero obgadywania.
Dzisiaj przyszła do mnie megasłodka torebeczka .
 
Jest superr .!
Masakra... czasami ma  ochotę kogoś walnąć po prostu, bez przyczyny.
Takie chamskie zachowanie 
Czyli " Będzie, będzie zabawa, będzie się działo, i znowu nocy będzie mało, będzie głośno, będzie radośnie, znów przetańczymy razem całą noc ! "
Już nie mogę się doczekać Sylwestra ! Będzie super ! 
A Wigilia to już wogóle.! Będą prezenty .!
To chyba na dzisiaj już tyle . 
                                         BYE

3 komentarze:

  1. Ciekawe notki, ładny wygląd bloga, fajne zdjęcia, czego chcieć więcej? Wpadnę tu jeszcze do cb :D
    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te promocje szokują szkoda że w polsce nie ma takich jak za granicą, w anglii przeceny to już zupełnie.. :D
    a co do torebeczki to prześliczna *.*
    obserwuję :)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz taki uroczy blog! :*

    Byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała:
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń