1 stycznia 2014

Lovatic #1stycznia "Bądź swoją siłą"

#1stycznia
Jak pięknie i cudownie zostałaś stworzona. 

Pewien czas temu uznałam, że potrzebuję własnej mantry.Czegoś, co będzie osobiste i znaczące i co mówiąc sobie, będę doświadczać ukojenia i miłości, a także osadzać się w bieżącej chwili. W angielskim wydaniu Pisma Świętego jest napisane:"you are fearfully and wonderfully made" , przyszło mi więc do głowy: "you are beautifully and wonderfully made" (Jak pięknie i cudownie zostałaś stworzona). Powtarzam to sobie cały czas. I autentycznie znajduję spokój w świadomości, że jestem doskonała taka właśnie, jaka jestem; nie potrzeba mi nic poza tym, co już mam w swoim wnętrzu.

Cel: Na rozpoczynający się rok wymyśl mantrę przeznaczoną właśnie dla ciebie. Każdego dnia spójrz w lustro i powtórz ją sobie.

Moją mantrą jest: Twoim pięknem jest nie tylko wygląd, ale też charakter;

Od dzisiaj codziennie  podobne wpisy;
Papapapaa 

1 komentarz:

  1. Super mantra, miałam podobną od pani psycholog no i działam : )
    A poza tym dobry blog,pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku ; )
    http://dzianettta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń