20 grudnia 2013

Farbowanie Włosów i Końcowe Pouczenie

Cześć . Dzisiaj napisze o farbowaniu włosów. Jak wiecie wymyślono przeróżne farby , szmaponetki, kredy, pudry ; . Takie gwiazdy jak KE$HA , Rita Ora, Cher Llloyd i  Perrie Edwards używają takich rzeczy na co dzień . To teraz w punktach napiszę o zalecaniu i wgl . ;) 
  • Farba - zostaje na zawsze (każdy to wie) , lecz kiedy mamy ją długo robią się na włosach  odrosty w naturalnym kolorze.
  • Szamponetka - jest na kilka myć , lecz nie polecam bo często kolor zostaje na bardzo długo mimo zapewnień , iż po kilku myciach znika . Moja koleżanka ma już rude włosy od roku , chociaż jej naturalnym kolorem jest blond . 
  •  Kreda - polecam , ponieważ zmywa się za pierwszym razem . To wspaniały pomysł na SYLWESTRA ! Kredą można robić pasemka i ombre  . Ombre jest megasławne pośród gwiazd takich jak Perrie E. i Cher Lloyd . Kredę można kupić już za 9 zł , chyba że chcecie mieć duży wybór. ( Polecam Free People , 44,57 zł za 5 szt. )
  • Puder - Z jego pomocą można mieć codziennie inny kolor włosów - tak jak to robią gwiazdy . Takie pudry można kupić w KIKO , u fryzjera lub w necie . Polecam szczególnie Featherheads , za ok. 60 zł . Puder jest bardzo przydatny i mega słodki <3
  • Spray - w sklepie GLITTER można już kupić spraye do włosów w przeróżnych kolorach . Ja kupiłam za ok. 19 zł fioletowy . Trzymało się przez 2 mycia głowy . Czyli bardzo przydatny . Sama Perrie Edwards , użyła takiego samego ( ze sklepu GLITTER) .
  • Boże jak ja kocham farbowanie włosów . Nie polecam wam na serio szamponetek . Kupiłam sobie ciemny brąz , który miał być na 4 mycia głowy, a zrobił się rudy i był na cały rok (nawet w szkole)  . Jejku , już nigdy nie kupię sobie takich rzeczy , chyba że puder , spray albo kredę .
Dzisiaj w mojej szkole była policja ;o . Moje koleżanki miały przesłuchanie , ponieważ ktoś hejtował LOTTIE . 
I jak się okazało to moje koleżanki . Bardzo się na nich zawiodłam i mam nadzieję , że się ogarną . Lottie jest spoko , i mam nadzieję że one też to zauważą . Jeśli to czytasz LOTTIE to wiedz że cb kocham i one nie mają prawa ciebie hejtować <3 ! 
Czasami , żal mi ludzi , którzy hejtują tak kogoś kto po prostu jest od nich lepszy <3 . Lottie czasami odpowiada na takie hejty , ale ją one nie obchodzą . Lottie ma racje, po co przejmować się tym , że ktoś uważa , że jest się głupim , brzydkim , chudym , ładnym , ważne jest to jakim siebie samego ktoś widzi <3 
Mam nadzieję, że to na tyle , i że nikt już nie będzie dla niej taki . 
Czyli mogę to nazwać końcowym pouczeniem <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz