9 grudnia 2013

♥ Natalia M. - Lottie ♥

Dzisiaj cała notka będzie poświęcona Lottie . Lottie czyli Natalia M. mieszka w miasteczku w woj. Lubuskim. Lottie dużo czasu spędza żeby być lepsza dla swoich LOTTIENATORS . Lottie w szkole ostro zasuwa , żeby mieć wolny czas na przerwach dla przyjaciół . W szkole wiele osób uważa ją za kogoś kto obrabia dupe , ale to nie prawda. Znam Lottie od ok.4 lat i wiem jaka jest .Może nie każdy ją lubi , ale wiem że ona polubi każdego . W tym roku do 6-óstych klas doszła Dorotka . Nikt jej nie lubi poza Lottie . Lottie jej pomogła się zamiejscowić w miasteczku i pomaga jej z dnia na dzień. Mnie w szkole uważają za lekko chamską , chociaż taka nie jestem , po prostu mnie nie znają , o Lottie też mówią dużo głupot , ale to tylko bzdury wymyślone przez zazdrosne "koleżanki". W naszej szkole z najsympatyczniejszych robią "gówno" , żeby wybić się w naszej szkole trzeba być chamskim , wrednym . Lottie nie interesowało wybicie się , tylko to żeby być sobą . Postaram się kiedyś zrobić taki "mini wywiad" z Lottie , ale dopiero wtedy kiedy mój blog będzie miał więcej wejść . Na dzisiaj to tyle ♥ PAPAPAPAP

2 komentarze:

  1. Jejku Sandra, post o mnie ♥ Co do naszej szkoły to masz całkowitą rację. Będę wpisywała linki do Twojego bloga gdzie się da ! <3

    A co do tego wywiadu to może zrobisz go w formie filmiku ? ♥ KC KC KC ♥

    OdpowiedzUsuń