10 grudnia 2013

Dzisiejszy dzień ;(

Cześć . Dzisiaj zaczęłam myśleć o sobie i bliskich , których często ranie . Opuściłam dzisiaj kogoś kto był dla mnie bardzo ważny . Myślałam też o 3 sierpnia. Ten dzień był pozornie najlepszy w moim życiu , ale jego wzgląd na teraźniejszość jest bardzo wielki . Wtedy pierwszy raz poznałam smak miłości i szczęścia , ale dzisiaj wszystko to już straciło sens . Jak tak o tym rozmyślam , to boję się co będzie jutro . ;( 
Ale nie będe przynudzać ;) 
Napiszę dlatego o reklamie .
Jeśli wchodzicie na mój blog "celowo" lub "przypadkiem" wiecie że mam mało wejść. Nie żebym żuliła  czy coś , ale jeśli macie czas to reklamujcie mój blog. Będzie to dla mnie ogromne wsparcie.
Dobra napiszę jeszcze o samookaleczaniu się :
Samookaleczanie się to nie jest wcale sposób na nudę czy na rozpacz , przez samookaleczanie się ryjemy sobie psychikę . Wiem o tym bo sama już posmakowałam nie raz żyletki . Demi Lovato przeżyła też wiele upadków i myślała że cięcia jej pomogą , ale później stwierdziła że nie powinno się samookaleczać .
Na dzisiaj tyle BYE <# <#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz