4 stycznia 2014

#4stycznia #Lovatic

#4 #Stycznia
Życie może być czasem trochę trudne,
Ale zawsze warto przebrnąć przez ból.
Lepiej jest odczuwać wszystkie emocje,
Niż nie czuć niczego.

Miałam w myślach ten cytat podczas pogrzebu mojego taty i właśnie te słowa pozwoliły mi jakoś przejść przez całe to przeżycie. Targała mną burza emocji. Dawniej piłabym albo tłumiła ten ból czy szukała dowolnego innego sposobu na uniknięcie ogromu cierpienia, który na mnie spadł. Ludzie często decydują się odrętwić używkami, ale odważniej jest przejść przez ogień z otwartymi oczami. Zamiast więc tłumić swój ból jakimiś substancjami, pozwalałam sobie doznawać wszystkich zalewających mnie emocji. To był trudny okres dla mnie, ale dopuszczenie do odczuwania smutku i rozpaczy otworzyło mi drogę do uczczenia życia mojego ojca. Pozwoliło mi na to, by moje rany zaczęły się goić w zdrowy i autentyczny sposób.

Cel: Pozwól sobie na odcuwanie czegoś, co odpychałaś na bok. Zadzwoń do przyjaciela czy przyjaciółki, zrzuć swój pancerz ochronny i wyjaw to.


Dzisiaj zadzwoniłam do przyjaciółki i zrzuciłam swój pancerz. Też zrzućcie swój pancerz. Kiedy to przeczytacie zadzwońcie do przyjaciela. Nie będziecie musieli tłumić w sobie emocji. 
 
Bądźmy Silne.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz