21 grudnia 2013

Zmiana stylu bloga ♥

Cześć ♥ Jeszcze niedawno mój blog miał ciemne kolory. Ale dlatego, że się zmieniłam, na lepsze, postanowiłam zmienić też styl bloga. Mój blog jest teraz trochę bardziej dziewczęcy i MEGASŁODKI ♥ 
Mam nadzieję, że mój blog będzie miał więcej wejść, ponieważ, jak na razie nie robi "furory" ♥ 
Chciałabym, żeby mój blog był sławny, ale to tylko marzenie...kolejne ♥ 
Jeśli czytacie ten pościk to proszę abyście mi pomogli w reklamie, np. na swoich blogach mnie promować ♥  ale do niczego was nie zmuszam ♥ 
Dodawajcie komentarze, obserwujcie mnie.♥ 
Mam pomysł, ale nie wiem czy się powiedzie ♥ 
Chciałabym założyć swój fanpage . ♥  
Jeśli jesteście ZA to piszcie w komentarzach.♥ 
Polecam Wam Blogi :
KLAUDII G.        ♥ 
Klaudia - interesuje się moda, urodą i wiele innych. Ma 14 lat i wielki potencjał do pisania bloga. Pomóżmy jej we współpracy z SHEINSIDE.♥ 
KLAUDII 
Klaudia - Mieszka w Polsce i ma 14 lat . Jest śliczna i ma wspaniałego bloga. Piszę o życiu codziennym i wstawia słodkie fotki.
AGNIESZKI 
Agnieszka - Ma 16 lat i mieszka niedaleko Wrocławia. Chodzi do 1 klasy liceum o profilu humanistyczno-medialnym. Interesują ją podróże, moda i fotografia.  Agnieszka ma wiele marzeń , i powoli je spełnia.
SYLWII  
Sylwia- ma 13 lat. Jej pasją jest fotografowanie, rysowanie i moda. Na blogu zazwyczaj piszę o sobie.
Natalii M. 
Natalia- na swoim blogu Natalia piszę o swoim życiu , modzie i współpracach. Podziwiam Natalię i ją kocham ! (po przyjacielsku) 
Natalia jest modową specjalistką ! Zajmuje się fotografią, modą, szkołą i czymś jeszcze (ale nie pamiętam) . Natalia jest najlepszą kumpelą . Wbijajcie na jej bloga! 

1 komentarz:

  1. Fajnie zmieniłaś blog, jednak zastosowałam bym białe tło :) Ale jak uważasz, tak też jest ślicznie.
    Zapraszam do siebie :)
    http://love-song-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń