1 grudnia 2013

Piosenka #1

Czasami kiedy jestem sama w domu i nie mam co robić wyciągam kartkę i piszę  . Nie piszę o żadnych bzdurach , tylko o życiu . To nie są zwykłe piosenki , to mój świat . Dzisiaj napisałam jedną i mam nadzieje że się wam spodoba . Komentujcie , proszę . Piszcie piosenki , dzięki temu na kartkę przelewacie żale . Teraz posty będą dodawane trochę rzadziej , ponieważ chodzę do szkoły i " szóstej klasy " więc trzeba się niestety uczyć . ;)
Piosenka :
1. Często myślę o tobie ,
I wciąż tego nie rozumiem ,
Co nas łączy dobre jest ,
A co złe niech idzie wstecz ,
Pomóż nam ,
Połącz nasze serca dwa ,
Nie rozłączaj nigdy ich ,
Kochaja sią jak nic ,
ref.  Kocham was obu ,
Nie wiem  co mówić ,
Jesteście oboje ważni ,
Nie wiem co zrobić
2. Jesteś zawsze przy mnie ,
W chwili dobrej i złej ,
Często mówisz kochać chce
Ale tego nie rozumiesz
Pomóż nam ,
Połącz nasze serca dwa ,
Nie rozłączaj nigdy ich ,
Kochaja sią jak nic
ref .  Kocham was obu ,
Nie wiem  co zrobić ,
Jesteście oboje ważni ,
Nie wiem co mówić x2
Często wszystko cofnąć chce
ref. Kocham was obu ,
Nie wiem  co mówić ,
Jesteście oboje ważni ,
Nie wiem co zrobić

 
KOMENTOWAĆ <3 <3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz