23 grudnia 2013

Nocny Post + Promowanie

Cześć. Wiem, że to juz trochę późno, ale mam nadzieję, że przeczytacie notkę <3
To tak ; Na moim blogu - każdy kto wstawi komentarz lub mnie zaobserwuję - promuje jego blogi nawet jeśli ma ich dużo. Będę promowała - ponieważ lubię pomagać ;)
 Normalnie nie mogę .! Rodzice kupili mi wczoraj książkę Demi Lovato Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku . Matko.!
Chcem zacząć ją czytać dopiero od 1 stycznia - codziennie jedną stronę .! 
Jedna kartka = jeden dzień .!
Bożeeee..... oszalałam jak mi ją pokazali . 
Przyznam, że już zaczęłam czytać, ale od stycznia będę czytać jeszcze raz .!
W każdym poście (od 1 stycznia), będę pisać wszystko co przypada danemu dniu w książce - czyli cytat, cel i opowieść Demi .!
 Życzę wszystkim wesołych, radosnych, miłosnych, rodzinnych świąt i Sylwestra z dużą ilością alkoholu. Polecam .! Żartuje. ;) Będę was pilnować ;)

1 komentarz:

  1. świetny post, czekam na następny
    powodzenia w dalszym blogowaniu =)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń